14 Ekim 2009 Çarşamba

biz bu yaz ( artık geçtiğimiz yaz oldu )


resimleri sırasıyla koyamadım ama işte cunda dönüşü gün batımı..



Taş kahvede güzel bir kız :)



havanın kötü olduğu, sahilde kimsenin kalmadığı bir gün..



taş kahve boş..ama şimdilik sonra değil oturmaya ayakta durmaya bile yer yok!



sonunda birisini bulup Ela ile birlikte fotoğrafımızı çektirdim :)




Cunda sokakları





..bu yaz bir değişiklik yapıp, hayatımda ilk kez evimden bu kadar uzun bir süre uzak kaldım.. Bunu birazda Ela için yaptım..iyi mi oldu bilemiyorum ( çünkü Ela hergün "baba gelsin" dedi) ama Ela doya doya denize girdi.. Önce Ayvalık'a gittik..1 aya yakın kayınvalidemle beraber tatil yaptık..hava kötü bile olsa, denize gidip hava alıp geri dönüyorduk..zaten bu sadece bir iki gün oldu.. Üstteki resimde Ela ile birlikte Cundadayız..Orası bir başka güzel zaten..taş kahve, sokaklar, balıkçılar. vs.. Bizim Cundaya gittiğimiz zamanlar saat 7 civarı olduğu için genelde sakin oluyordu..zaten tatilini sonuna doğru bayaa kalabalıklaştı ve çekilmez bir yer oldu! Yukarıdaki resimlerde taş kahvenin ne kadar boş olduğunu görebilirsiniz.. Cundadan eve dönüşte harika..gün batımını izlemek için yetişmeye çalışıyorduk ama bir türlü olmuyordu..ucundan kıyısından yakaladığımız gün batımı ekte..daha güzelleri var ama şimdiik bunu bulabildim.. Burada bitmedi tabiki..bu tatilin dönüşünde Emrah bizi almaya geldi..dönerken Çanakkale üzerinden geldik..ve Truvaya uğradık..Sonraki yazımda anlatıcam :)

Bu tatilde Ela tam bir balık kız oldu :)
































































Hiç yorum yok: