3 Eylül 2009 Perşembe

dün ve bugün

Dün : Ela her zamanki gibi akşam "ben okula gitmek istemiyorum..sıkıldım" diye uyudu..Sabah Emrah'la birlikte gittik okula..Hem Emrah daha önce okulu gezmemişti..öğretmeniyle tanıştı..çocukların yaptıkları sanat etkinliklerini inceledi..vs vs..Ela babasına okulu gezdirdi..Uyku odası, sınıfı, atölye, bahçe, diğer sınıflar falan.. buraya kadar iyiydik!! Asıl sorun Ela'ya hoşçakal derken oldu..beni bırakmadı..ağladı..hiç yapmadığı şeyleri yaptı.. bu arada öğrendim ki arada okulda anne gelsin diye ağlıyormuş :(
Neyse ilgisini okuldaki minik kaplumbağalara çektiklerinde..hoşçakal dedim..ve hızla çıktım!
Arkamdan ağladı tabiki.. (çalışan anneler bunu işe giderken yaşıyorlardır zaten ama böyle şeyleri ilk kez yaşadığım için, biraz vicdan azabı çekiyorum galiba)

hemen sonrasında susmuştur ama tüm gün keyifsiz geçmiş..Akşam ona okula gitmesi gerektiğini herkesin okula gittiğini.. buna alışması gerektiğini anlattım..

Bugün: Sabah güzel kalktı :) hazırlandı..ama bir saat kadar servisi bekledik! ( yeni servis şoförü başladığı için) Neyse Ela bugün mutlu gitti..sonra okulu aradım..gayet mutlu ve keyifli bir gün geçirmiş.. Yıldız parkına gitmişler..kocaman bir kaplumbağa görmüşler.. bu çok ilgisini çekmiş :)

Düşünüyorumda bu zamanları atlatınca ne kadar basit şeylere kafayı taktığımı anımsayacağım..ama elimde değil işte! olsa zaten relax biri olurum..fazla ince eliyorum..Daha önceden tuvalet alışkanlığı benim için çok büyük dertti..hatta kaç kez pes ettim..ama sonunda kendi istediği zaman bıraktı..şimdi ise okula alışma süreci..sonra da başka bişey çıkacak..
İşte bu şekilde hayat geçecek :))

Hiç yorum yok: