1 Eylül 2009 Salı

dün akşama kadar..

Aslında dün akşam eve geldiğinde çok mutluydu Ela..ama sonradan ben okula gitmek istemiyorum dedi..neden diye sorduğumda oynamaktan ve uyumaktan sıkıldığını söyledi!
Ben biraz bunu geçiştirdim açıkcası çünkü aa ne güzel alıştı okula derken geri dönüş yaşandı..Ama bu gayet normal bişeymiş! bunu biliyorum ama bilsemde kendimi düşünmekten alamıyorum..
Bu sabah saat 7.00 de kalktık beraber bir saat vakit geçirdik..giyindi, kitaplarını ( "külkedisi" ve "güneş ve rüzgar" ) aldı. Bu arada hergün okula külkedisi kitabı gidiyor :))
çantasını hazırladık ve beklemeye başladık.. Cep telefonum çalınca kapıya çıkıp servise biniyor.. Ama bugün telefon çalmadan biz gidelim dedi..vee gittik..bir de baktık ki yağmur yağmış ve Ela yazlık terliklerle gidiyor!! neyse daha vakit vardı..koşa koşa geri dönüp, ayakkabılarını giydi ve o sırada servis geldi ve gitti.. Yani bir taraftan gitmek istemiyor ama gidiyor!
Az önce öğretmeni ile konuştum..hala arada sırada beni soruyormuş..annem ne zaman gelecek diye :(
Sanırım alıştı demek için erken davranmışım..bu süreç biraz daha sürecek anlaşılan.

1 yorum:

Neslihan Kermen dedi ki...

o daha cok kucuk emelim. alisicak tabi. biraz zamana ihtiyaci var sadece. bakalim Doruk o doneme geldiginde biz neler yasiycaz :)